7 листопада
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (відпрацювання, 10хв)
Форми земної поверхні
Ст 78-80
🌎Подивіться відео.
https://youtu.be/6GEJvFbAq5c
🌎Прочитайте і запам'ятайте висновок на ст.80 у підручнику.
Підручник для учнів 3 класу. І. Грущинська. Я досліджую світ.
25 лютого, п'ятниця
Тема: Як звірі піклуються про своє потомство?
С.101 підр.
Прочитайте статтю в підручнику на с.101-102, параграф 69.
Усно дайте відповіді на запитання після тексту.
Виконайте завдання в зошиті відповідно до теми.
Перегляньте цікаве відео до теми
24 лютого, четвер
Тема: Де живуть звірі?
С.100 підр.
Прочитайте статтю в підручнику на с.100-101
Усно дайте відповіді на запитання після тексту.
Виконайте завдання в зошиті відповідно до теми.
Перегляньте цікаве відео до теми
11 лютого, п'ятниця
Тема: Як риби пристосувалися до життя у водоймах?
1. Вправа "Синоптик".
Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визначте температуру повітря.
2. Пригадайте.
Виконайте завдання в зошиті, с.49
5. За бажанням виконай інтерактивну вправу.
https://learningapps.org/view9071552
10 лютого, четвер
Синхронно
Посилання в групі класу.
Тема: Як комахи заселили нашу планету.
1. Вправа "Синоптик".
Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визначте температуру повітря.
2. Пригадайте.
4. Опрацюйте с.93-94 підручника.
Виконайте завдання у зошиті на с.48.
5. Потренуйтеся.
7 лютого, понеділок
Тема: У чому неповторність світу тварин.
1. Вправа "Синоптик"
- Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визначте температуру повітря.
2. Подивіться відеоурок
Опрацюйте с.91-92 підручника та закріпіть свої знання, виконавши завдання в зошиті на с.47.
Згадайте вивчений матеріал. Виконайте інтерактивні завдання.
4 лютого, п'ятниця
Тема: Застосовуємо знання щодня
Пригадайте та закріпіть свої знання про значення рослин для життя людини.
Перегляньте відео.
Перевірте набуті знання, виконуючи завдання.
3 лютого, четвер
Тема: Як підтримувати різноманітність рослин на землі.
1. Вправа "Синоптик"- Яка зараз пора року?- Який місяць? число?- Який стан неба?- Чи були опади?- Визначте температуру повітря.2. Перегляньте відеоурок
3. Опрацюйте с.88-90 підручника та закріпіть свої знання, виконавши завдання в зошиті, с.46
4. Якщо бажаєте, виконайте інтерактивну вправу.
1. Вправа "Синоптик"
- Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визначте температуру повітря.
31 січня, 2022р.
Тема. Яке значення в житті людини мають рослини?
1. Вправа "Синоптик"
- Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визначте температуру повітря.
3. Опрацюйте с.87-88, підручника та закріпіть свої знання, виконайте завдання в зошиті, с.45.
Тема. Яке значення в житті людини мають рослини?
1. Вправа "Синоптик"
- Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визначте температуру повітря.
4 грудня 2021р
Тема: Що таке корисні копалини і як ти можеш їх використовувати?
1. Вправа "Синоптик"
- Яка зараз пора року?
- Який місяць? число?
- Який стан неба?
- Чи були опади?
- Визнач температуру повітря.
2. Переглянь відео Цінні у всьому світі корисні копалини - наші!
3. Прочитай текст підручника на с.62.- Поясни назву "корисні копалини".
- Чому корисні копалини видобувають різними способами?
- Чи потрібні будуть корисні копалини у майбутньому?
4. За бажанням виконай інтерактивні вправи.
Види корисних копалин
Пригадай, які умови потрібні для життя рослин взимку.
Підручник для учнів 2 кл.
28 травня
Тема: Застосовуємо знання щодня. Природа влітку.
Переглянь відео. Пригадай, які явища відбуваються в живій природі влітку.
Перевір свої знання. Перейди за посиланням. Дай відповіді на запитання.
15 травня
Тема: Рослини влітку
Здійсни віртуальну екскурсію до Київського
Ботанічного саду.
Тиждень 18: Тварини взимку (с.73-75)
22 січня, п'ятниця
Тема: Як звірі пристосувалися до життя взимку.
С. 75
Метеохвилинка. Визнач стан погоди та зроби відповідні позначки у зошиті.
Прочитай текст на с.75
Переглянь відео "Як зимують звірі взимку"
або "Як зимують тварини"Як ти уявляєш барліг?
Про життя якої тварини взимку тобі хотілося б дізнатися докладніше?
Рубрика для допитливих
Чи хочеш ти вміти пізнавати тварин за їх слідами?
Подивися відео
Сліди яких тварин тобі доводилося зустрічати?19 січня, середа
Тема: У чому полягають особливості зимового життя птахів?
С.74
Пригадай, які птахи зимують в наших краях.
Прочитай текст на с.74.
Вивчи правило в рамочці.
Ми вже робили годівнички для птахів. Сьогодні я пропоную тобі виготовити екологічну годівничку.
У цьому тобі допоможе відео.
Сфотографуй годівнички, що вийшли у тебе. Я чекатиму твої світлини.
18 січня, понеділок
Тема: Які небезпеки загрожують рибам узимку?
С.73
Хвилинка спостережень. Визнач, який сьогодні стан неба? Чи були опади? Яка температура 🌡повітря? Зроби відповідні позначки у зошиті (календар спостережень).
Пригадай, яка будова тіла риб.
Ознайомся з темою уроку. Обери спосіб, який тобі більше до вподоби:
🐟 Переглянь відеопрезентацію
🐟 Прочитай статтю із дитячого журналу
Поміркуй, як люди можуть допомогти водним мешканцям пережити зиму.
Тиждень 17: Рослини взимку (с.69-72)
15 січня, п'ятниця
Тема: Як доглядати за кімнатними рослинами?
С. 71-72
Хвилинка спостережень. Визнач, який сьогодні стан неба? Чи були опади? Яка температура повітря? Зроби відповідні позначки у зошиті (календар спостережень).
Чи знаєш ти, як доглядати за кімнатними рослинами?
Подивися відео
Створи свою невеличку "теплицю" на підвіконні. Користуйся підказками зі с.72 підручника.
Із чого виготовляють папір
13 січня, середа
Тема: Які рослини живуть удома?
Хвилинка спостережень. Визнач, який сьогодні стан неба? Чи були опади? Яка температура повітря? Зроби відповідні позначки у зошиті (календар спостережень).
☝Пригадай, які кімнатні рослини ти знаєш?
👀Роздивися зображення кімнатних рослин на с.72. Прочитай їх назви.
😀Подивися відео
Які кімнатні рослини є у тебе вдома?
Перевір себе. Виконай інтерактивні вправи.
11 січня, понеділок
Тема: Що допомагає рослинам пережити зиму?
Перегляньте відео https://youtu.be/oYBQxFQNHsg
Ознайомтеся з матеріалом підручника на с.69.Підручник для учнів 1 класу: https://drive.google.com/file/d/1sgwR4VabB1sPWYaGJIEO0ilM1w9F2fLk/view
Тема: Природа потребує охорони
с.96-105, с.58-59
29.05
Тема: Природа влітку
Переглянь відео
28.05
Тема: Природа влітку.
с.104-105
Подивися відео
Виконай завдання в зошиті.
25.05
Тема: Як поводитися серед природи?
Переглянь відео
На с.97 розглянь знаки. Поясни, що вони можуть означати.
Запам'ятай! Рослини і тварини, які потребують охорони, занесені до Червоної книги України.
Для тих, хто любить природу.
Переглянь відео
Запам'ятай! Рослини і тварини, які потребують охорони, занесені до Червоної книги України.
Для тих, хто любить природу.
Тема: Природа в небезпеці
с.90-94,
22.05
Тема: Що шкодить природі?
с.93-94, с.57 зошит.
Вивчи одне прислів'я, с.94 у підручнику.
Переглянь відео
Виконай інтерактивну вправу.
21.05
Тема: Чому якість мого життя залежить від стану природи?
с 92-93, с.55-56 зошит
Переглянь відео
Для тих, хто любить природу.
Пригадай правила поведінки серед природи.
Переглянь відео
Пригадай правила поведінки серед природи.
18.05
Тема: Природа навесні
с 90-91, , с.52-53 зошит.
Переглянь відео
Якщо маєш бажання, виконай інтерактивну вправу.
Тема: Взаємозв'язки в природі
с.84-88
15.05
Тема: Які існують взаємозв'язки в природі?
с.85-88, с.50-51
14.05
Тема: Чому свійські тварини і люди - нерозлучні супутники
с.84, с.47-49 зошит.
Подивися відео.
Якщо хочеш, виконай інтерактивні вправи.
Дикі і свійські тварини
https://learningapps.org/view8632170
https://learningapps.org/view4754630
Знайди пару
https://learningapps.org/view3570531
Знайди назву
https://learningapps.org/view2054622
Розвиток пам'яті
https://learningapps.org/view1281681
Цікаве для допитливих
Пограй гру "Впізнай свійську тварину за голосом"
Дикі і свійські тварини
https://learningapps.org/view8632170
https://learningapps.org/view4754630
Знайди пару
https://learningapps.org/view3570531
Знайди назву
https://learningapps.org/view2054622
Розвиток пам'яті
https://learningapps.org/view1281681
Цікаве для допитливих
Тема: Тварини - багатство нашої планети
с.73-83
08.05
Тема: Хто такі звірі?
с.80, с.46 зошит.
Закріпи отримані знання.
Гра "Будова звірів"
https://learningapps.org/view3182378
Гра "Знайди маму"
https://learningapps.org/view3183041
Гра "Будова звірів"
https://learningapps.org/view3182378
Гра "Знайди маму"
https://learningapps.org/view3183041
07.05
Тема: Хто такі птахи?
с.78-79, с.45 зошит.
Обери спосіб, яким тобі зручніше опанувати новий матеріал. Ти можеш самостійно прочитати текст у підручнику на с.78-79, або переглянути відеоурок.
Відео "Хто такі птахи?"
Обери спосіб, яким тобі зручніше опанувати новий матеріал. Ти можеш самостійно прочитати текст у підручнику на с.78-79, або переглянути відеоурок.
Відео "Хто такі птахи?"
Закріпи знання про будову птахів.
Пограй гру "Упізнай птаха".
Гра "Дикі і свійські птахи"
Гра "Назви пташку"
Цікаве для допитливих (додаткова інформація).
04.05
Тема: Хто такі риби?
Ознайомся, яку будову мають риби, с.76. Прочитай виділений текст, запам'ятай його.
Виконай завдання у зошиті на с.44.
Хочеш дізнатися більше про мешканців водойм?
Пропоную подивитися відео.
Цікаве завдання для допитливих.
Впізнай рибу https://learningapps.org/view3156080
У мене вдома є акваріум. Там живуть такі акваріумні рибки: гупі, скалярії, сомики, меченосці. А у тебе є акваріум? Які рибки у ньому живуть?
Копілка знань (для тих, кому цікаво)
Хочеш дізнатися більше про мешканців водойм?
Пропоную подивитися відео.
Впізнай рибу https://learningapps.org/view3156080
У мене вдома є акваріум. Там живуть такі акваріумні рибки: гупі, скалярії, сомики, меченосці. А у тебе є акваріум? Які рибки у ньому живуть?
Копілка знань (для тих, кому цікаво)
28.04
Тема: Хто такі комахи?
Переглянь відео
Прочитай правило на с.75. Вивчи його.
Повтори назви комах.
Закріпи вивчене. Зошит с.43
Запам'ятай! У комах три пари кінцівок, тобто їх 6.
Якщо цікаво, пограй у гру "Впізнай комаху".
Цікаве про комах. Додатковий матеріал для допитливих. Обери, що тебе цікавить.
Чому комах так багато?
Цікаві факти про комах
Про мурах
27.04
Тема: Якими бувають тварини?
Розглянь малюнки в підручнику на с.73-74.
Поміркуй. Яких тварин у природі більше: диких чи свійських?
Тема: Світ рослин
с.68-71
24.04
Тема: Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?
Розглянь малюнки в підручнику на с.70-71.
Чи є такі кімнатні рослини у тебе вдома?Пригадай, які кімнатні рослини є у нашому класі.
Переглянь відео.
Виконай завдання у зошиті на с.41
Допоможи мамі доглядати за кімнатними рослинами.
23.04
Тема: Якими
бувають культурні рослини?
Щоб ознайомитися з матеріалом, обери спосіб, який тобі до
вподоби.
Переглянь відео
або опрацюй текст та розглянь малюнки у підручнику на с.68-69.
Для закріплення виконай вправи у зошиті с.39-40.
За посиланням ти знайдеш цікаву вправу з теми "Культурні рослини". Цікаво? Тисни на кнопку https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=188410
За бажанням ти можеш подивитися додаткові відео з теми.
Тема: Рослини- окраса Землі( 13.04, 16.04, 17.04)
с.63-66 у підручнику
17.04
с.66 у підручнику, прочитай, вивчи правило.
с.37-38 у зошиті.
16.04
Тема: Як вивчати будову рослин?
Опрацюй текст на с.65 у підручнику. Вивчи правило. Виконай завдання №1 "Будова рослин" в зошиті на с.37.
Виконай тести на закріплення, перейди за посиланням.
Тест активний до 18.04.
13.04
Тема: Які бувають рослини
с.63-64 у підручнику; с.36 у зошиті.
Тема: Земля - годувальниця (06.04, 09.04, 10.04)
с.58-61 у підручнику
10.04
Тема: Охорона ґрунтів.
Опрацюй матеріал з підручника с.61. Виконай завдання в зошиті на с.35
09.04
Тема: Який склад має ґрунт?
Прочитай матеріал на с.59-60 у підручнику.
Виконайте завдання у зошиті на с.34.
Додаткові відеоматеріали з теми:
06.04
Тема: Що означають слова "земля" і "ґрунт"
Опрацюйте матеріал на с.58 у підручнику.
Виконайте завдання у зошиті на с.33
Тема: Вода - запорука життя (30.03, 02.04, 03.04)
с. 53-56 у підручнику
03.04
с.56 у підручнику,
с.56 у підручнику,
02.04
Опрацюйте матеріали з теми:
с.55 у підручнику,
с.31 у зошиті.
Перегляньте відео
Перегляньте відео
За бажанням ви можете провести цікаві досліди з водою.
Досліди з водою
Дослід "Океан у пляшці"
Дослід "Крокуюча вода"
Досліди з водою
30.03
с.53-54 у підручнику,
с.30 у зошиті.
30.03
с.53-54 у підручнику,
с.30 у зошиті.
Тема: Значення Сонця і повітря для життя
(19.03, 20.03) с. 48-51 у підручнику
20.03
с. 49-51 у підручнику,
с.27-28 у зошиті.
Чому без повітря немає життя https://www.youtube.com/watch?v=v-Dn0HZ1ejU
https://www.youtube.com/watch?v=rnCrJP59eNs
Цікаві досліди для активного відпочинку на канікулах ви знайдете тут:
с.50-51 в підручнику,
с.29 у зошиті.
Експеримент «Об’єм теплого повітря»
Чому дме вітер?
https://www.youtube.com/watch?v=rnCrJP59eNs
Цікаві досліди для активного відпочинку на канікулах ви знайдете тут:
с.50-51 в підручнику,
с.29 у зошиті.
Експеримент «Об’єм теплого повітря»
Чому дме вітер?
19.03
с.48 у підручнику прочитати
с.26 у зошиті.
Додаткові відео:
Що належить до неживої природи? https://www.youtube.com/watch?v=dbo09RzGodo
Чому Сонце на Землі найголовніше? https://www.youtube.com/watch?v=gB0kTxguNF0&list=PLt-JNHJUQLSCRQ-iVAIQWZnpZ5G91Hsr1&index=12
Тема: Цінність природи для життя (12.03, 13.03, 16.03)
с.44-45 у підручнику.
Що таке природа? https://www.youtube.com/watch?v=5PWQ4H8-r9k
Як я буду досліджувати природу https://www.youtube.com/watch?v=ZSbM2y5jrkM&list=PLt-JNHJUQLSCRQ-iVAIQWZnpZ5G91Hsr1&index=54;
Які об'єкти природні, а що створили люди? https://www.youtube.com/watch?v=FpFb6EsbBg0&list=PLt-JNHJUQLSCRQ-iVAIQWZnpZ5G91Hsr1
Немає коментарів:
Дописати коментар