Українська мова. Читання

7 листопада

УКРАЇНСЬКА МОВА

(Відпрацювання, 10 хв)

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників.


Підручник ст.52

💎Вправа 6. Напишіть текст ( 3-4 речення) про те,яка інформація з плаката ( попередньої вправи) зацікавила найбільше? Чому?


Тренажер для розчитування

Написання каліграфічних літер

Тренажер читання. Алфавіт

25 лютого, п'ятниця

Позакласне читання

Тема: Леся Українка - геніальна поетеса українського народу
Леся Українка (1871 – 1913) – найславніша українська поетеса, послідовний та енергійний борець за утворення українського народу, за його консолідацію в політичну націю. Вся сукупність її творів – це образ ідеальної землі, земного раю, що зветься «Україною». З’явився цей образ – і цілі маси людей збагнули, що вони не просто обивателі, а українці, що це звання їх зобов’язує, що їм є за що боротись і віддавати життя.

Цікаві факти про Лесю Українку

Вірші Лесі Українки читають діти

24 лютого, четвер

Літературне читання

Тема: Дитячими шляхами Тараса Шевченка
С.98-99
Перегляньте відео

Прочитайте казку, с.98-99.
Дайте відповіді на запитання у підручнику.

11 лютого, п'ятниця

Літературне читання

Синхронно.
Посилання в групі класу.

Робота з дитячою книгою.
Тема: Українські поети дітям.

1. Робота з таблицею Шульте.
Якомога швидше знайдіть в табличці всі числа в порядку зростання або ж, навпаки, спадання, при цьому погляд спрямовуйте в  центр таблиці.

2. Прочитайте чистомовку.
3. Навчіться швидко читати скоромовку.
3. Послухайте аудіозапис віршів сучасної української дитячої поетеси Оксани Лущевської.
https://youtu.be/gOkJDjahhpM
4. Дайте відповіді на запитання.



10 лютого, четвер

Літературне читання

Синхронно.
Посилання в групі класу.
Тема: Діагностувальна робота. Аудіювання. Антоніна Назаренко "Який це місяць?"
Прослухайте оповідання
Виконайте завдання до тексту, перейшовши за посиланням

9 лютого, середа

Літературне читання

Синхронно.
Посилання в групі класу.
С.94 підручника.
Одне з найдивовижніших явищ природи -  перетворення гусені на метелика. Це явище називається метаморфоза.
Перегляньте цікаве відео про життєвий цикл метелика.
Що з побаченого вас здивувало?
Прочитайте вірш Катерини Міхаліциної "Гусінь-фантазерка".
Дайте відповіді на запитання після вірша.
Пофантазуйте, з яких природніх матеріалів можна виготовити гусінь.

Якщо ви хочете більше дізнатися про твори авторки, переходьте за посиланням і сама Катерина Міхаліцина познайомить вас зі своїми книгами.

9 лютого, середа

Українська мова

Синхронно+асинхронно.
Посилання в групі класу.

Візьміть подвійний аркуш.
У верхньому рядку запишіть своє прізвище та ім'я.
Посередині напишіть:
Дев'яте лютого
Діагностувальна робота
Списування

Прочитайте текст. Спишіть.


8 лютого, вівторок

Українська мова. Синхронно.

Посилання в групі класу.

Тема: Підсумковий урок за темою"Числівник".

Розгадайте ребус.
Дайте відповіді на запитання одним словом- числівником. Запишіть в рядок, через кому.
Змініть числівники з кількісних на порядкові за зразком.
Поєднайте числівники з іменниками.
Запишіть утворені словосполучення.


7 лютого, понеділок

Українська мова. Синхронно

Посилання в групі класу.

Тема: Правильне читання числових виразів.
Вибірковий диктант.
Запишіть числівники.

Робота з підручником с.83, вправа 235
Прочитайте вирази різними способами.
Використовуйте вислови.

Наприклад:
До числа 84 додати 13.
Сума чисел 84 і 13.
Перший доданок 84, другий доданок 13.
Число 84 збільшити на 13.
Виконайте вправу 237 (усно) на с.84.
Прочитайте цікаву задачу та дайте відповідь на запитання.

Прочитайте
Розв'яжіть задачі.
Відповіді запишіть у зошит.

Прочитайте текст.
Випишіть речення, в яких є числівники.

Прочитайте загадки, вправа 238, відгадайте їх  та спишіть, записуючи числівники словами.


7 лютого, понеділок

Літературне читання

Тема: Сашко Дерманський" Чесне слово!" Ознайомлення з алгоритмом виразного читання поетичного твору.



 Прочитайте вірш. Дайте відповіді на запитання.
Навчіться виразно читати вірш.
Пам'ятайте про алгоритм виразного читання поетичного твору.



4 лютого, п'ятниця

Українська мова

Розвиток зв'язного мовлення

Тема: Складання діалогу

Пригадайте


Робота з підручником. С.82.
Каліграфічна хвилинка.
Що означає слово "вокзал"?
Прочитайте значення слова "вокзал".

Вокза́л, діал. дво́рець, двіре́ць — транспортна будівля або комплекс будівель на пасажирських станціях, портах і аеропортах призначені для обслуговування пасажирів перед від'їздом або після прибуття.
Працюйте усно.





Запишіть у зошит складений діалог.

Кожну репліку діалогу записуйте з нового рядка, перед реплікою ставте тире.

3 лютого, четвер

Літературне читання

Тема: Байки. Леонід Глібов "Фіалка та бур'ян".
Тренажер читання.
Швидко та чітко прочитайте слова.
Виконайте дихальну вправу.

Послухайте байку.
Хто головні пермонажі байки?
Визначте мораль байки.
Прочитайте байку самостійно.

Леонід Глібов

ФІАЛКА І БУР'ЯН

Байка

Веселая весна була;
Зазеленів вишневенький садочок;
Пахучая Фіалка розцвіла
І звеселила свій куточок.
Де взявсь Бур’ян, насіявся кругом
І квітку бідную понівечив він дуже:
Не та краса, і пахне бур’яном;
А Бур’яну про те й байдуже,
Ще й хвастать заходивсь,
Барвінкові хваливсь:
— А що, Барвіночку хрещатий,
Яка краса у нас цвіте! —
Барвінок так сказав на те:
— Цвісти між бур’яном — бодай би не діждати!
На ввесь садок одна, та не людна;
Дала красу веселая весна,
Та не дала їй долі. 

Прийшов Хазяїн, поглядів, 
Давно в садочку був, загаявся у полі, 
Розсердився і косу ухопив…
Черк-черк — і ввесь Бур’ян зваливсь,
І в Бур’яні Фіалка полягла…
На безталанную Барвінок подививсь
І жалібно промовив: "Одцвіла!"

У мене Правда гостювала
І баєчку подарувала,
Щоб передав я всім,
Найбільше молодим:
Погане панібратство шкодить
І доброго нінащо зводить.
(1891).

Проаналізуйте байку за алгоритмом.

Намалюйте ілюстрацію до байки. 


2 лютого, середа 

Українська мова

Тема: Вимова і написання числівників.
Відгадайте ребус.
Прочитайте вірш. Дайте відповідь на запитання.
Робота з підручником с.81, вправа 228

Виконай письмово вправи 229,230 с.81


За поданим зразком, склади  та запиши речення про себе, вживаючи числівники.

Я живу на вулиці Квітковій двадцять п'ять.

Запиши числівники словами. Постав наголос.
11- 
14-
23-
30- 
31-


Дай відповіді на запитання одним словом- числівником ( запиши в рядочок через кому)

- Скільки в кожній порі року місяців?
- Скільки днів у квітні?
- Скільки місяців має рік?
- Скільки днів в одному тижні?
- Який за рахунком урок математики в розкладі на понеділок?
- Якого числа ти народився/ народилася?

Відпочинь. Виконай вправу для очей.

Літературне читання

Тема: Байка Івана Крилова "Вовк та ягня"
Послухайте байку
Де відбуваються події у байці «Вовк і Ягня»?
Кого з родичів Ягняти згадує Вовк у байці Крилова?
Ягня  знаходиться від Вовка на відстані?
Ягня у байці Крилова називає Вовка Світлістю. Що хотів цим сказати автор?

Визначте мораль байки.
У сильного безсилий винен. Або хто сильніший той і правий. Скільки Ягня не приводило доказів, що він не винен – ​​Вовк все одно зробив те, що і хотів зробити.
Запишіть риси, притаманні персонажам байки.
Вовк (який?) .....
Ягня (яке?) .......

1 лютого, вівторок 

Українська мова

Тема. Вимова і запис числівників.

Пригадайте, що таке числівник.
Прочитайте, назвіть числівники у вірші.
Розгадайте ребуси.

Робота з підручником с.80.
Вправа 225 (1 завдання, виконайте усно)
Запишіть у зошит число
1 лютого
Вправа 225
Завдання 2
Запишіть словами числівники, які називають тільки парну або тільки непарну кількість предметів.
Вправа 226
Виконайте завдання на вибір.
Вправа 227.
Спишіть речення з числівниками. Підкресліть їх. 


31 січня 2022

Українська мова

Асинхронно.
Тема: Формування поняття про числівник.
❄ Вправа "Квест"
Відгадайте, яке слово зашифроване.

❄ Подивіться відео. Запам'ятайте, які слова називають числівниками.

❄ Робота з підручником. С.79
Вправа 224
Прочитайте рецепт фруктового салату та приготуйте його на дозвіллі разом з дорослими.
Доведіть за планом, що виділені слова - числівники.

❄ Прочитайте правило на с.80. Запам'ятайте його.
❄ Релаксаційна пауза.
Відпочиньте. Заплющте очі. Порахуйте до ❄ Розплющте очі. Попийте води. 
❄ Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка
Розгорніть зошит. Запишіть число.
Тридцять перше січня
Пропишіть з'єднання літер та слово.
Сс сі ім м'я  сім'я
Який числівник заховався у слові сім'я? Підкресліть його.
Складіть і запишіть речення зі словом "сім'я".
❄ Із вправи 224 випишіть виділені числівники.
❄ Потренуйтеся. Виконайте письмово завдання у зошит.

❄ Продовжуйте тренувати навички. Виконайте інтерактивні вправи.

31 січня 2022

Літературне читання 

Асинхронно.
Тема: Петро Ребров "Віслюк і Журавель"
Швидко читайте. Чітко звуки вимовляйте.
2. Ознайомтеся із байкою як літературним жанром та її характерними ознаками. Перегляньте відео.
3. Відпочиньте. Виконайте вправи для очей.

4. Прочитайте та відгадайте загадки.
5. Вправа "Мікрофон"
6. Робота з підручником. с.87
Прочитайте байку. Дайте відповіді на запитання.

7. Виконайте вправу. Установіть відповідність між рисами характеру людини і тварини, які їх уособлюють.

8. Два утворених словосполучення запишіть у зошит.





4 грудня 2021

Українська мова

Тема: Закріплення знань про будову слова.
Переглянь відео. Натисни на паузу та виконай завдання.

Бажаєш закріпити свої вміння і навички?
Виконай інтерактивні вправи.



4 грудня 2021

Літературне читання

1. Мовленнєва розминка.
Прочитай швидко та чітко слова з апострофом.

2. Послухай уважно аудіоказку " Жила- була Сніжинка".


3. Склади два запитання.
4. Намалюй ілюстрацію до казки.

01 червня

Українська мова
ТемаПовторення й закріплення вивченого про частини мови.

Досліди слова. Визнач до якої частини мови вони належать.

Утвори прикметники.
Виконай творчі завдання.

Читання
Тема: Василь Сухомлинський "Покинуте кошення"
Прочитай уважно слова. Вимовляй чітко кожен звук.

Послухай оповідання Василя Сухомлинського " Покинуте кошеня".
Перевір себе.
За бажанням намалюй ілюстрацію до оповідання.

28 травня

Читання

Тема: Ніна Головіна "Розмальований хлопчик"

Прочитай ланцюжок складів. Чітко вимовляй звук й.

Прочитай і відгадай загадки.
Послухай казку Ніни Головіної "Розмальований хлопчик".

Чи схвалюєш ти вчинок хлопчика?
Які поради ти хотів би йому дати?
Склади пам'ятку "Правила користування  книгою".

25 травня

Читання
Прочитай швидко і правильно назви квітів.
Послухай уважно аудіоказку "Про Ромашку та Мурашку".
Намалюй ілюстрацію до казки

Українська мова
Тема: Творча робота з реченнями
Будь уважним/уважною. Відшукай правильно записані словникові слова.
Виконай цікаві завдання.


22 травня

Читання
Тренажер для читання

Послухай аудіоказку

Перевір себе. Чи добре ти зрозумів/зрозуміла та запам'ятав/запам'ятала зміст казки? Переходь за покликанням.

22 травня 

Українська мова
Пригадай словникові слова. Прочитай їх, правильно наголошуй.


Перевір свої вміння. Виконай творчі вправи.

22.01, п'ятниця

Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення
Тема: Тварини взимку
С.68-69
Пригадай, як зимують тварини.
Прочитай і доповни розповідь, впр.241, 242, 243.
Як ти можеш допомогти тваринам узимку?
Впр.244 
Напиши назви тварин, яким потрібна зараз твоя допомога.

21.01, четвер

Посилання Zoom https://us04web.zoom.us/j/2159809068?pwd=ZkI1V21FK0hJZW82K3ovbkQvYlZ3dz09 Идентификатор конференции: 215 980 9068 Код доступа: 5zUPJG
Українська мова
Тема: Вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах. 
С. 71
Виконай вправу 252. Утвори слово.
Склади прислів'я, вправа 253. 
У якому значенні вжито слово  "ім'я"?
Послухай  відеопояснення
Прочитай правило. Запам'ятай його!
Вправа 255 письмово.
Виконай завдання на вибір, вправа 256.

Читання 
Тема:  Українська народна казка " Хитрий півень". Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. 
С.64-65
Синхронно.Zoom. 10.30
 


20.01, середа

Українська мова
Тема: Іменники. Дослідження мовних явищ.
С.69. Zoom
Якщо ти працюєш самостійно,
виконай вправу 245 (усно).

Впр. 246, виконай письмово 2 завдання до вправи.
Впр. 247, 248, 249 усно
Виконай інтерактивне завдання. Серед поданих слів знайди іменники Знайди іменники

Читання
Тема: Українська народна казка " Хитрий півень" 
С. 64-65
Розчитування. Читай склади в таблиці, утворюй слова.
Виконай завдання
Послухай казку. Слідкуй в підручнику.

19.01, вівторок

Читання
Тема: Чому зайчик кожушок міняє? Українська народна казка " Сніг і заєць"
Розчитування. Швидко читай слова, що з'являються на екрані.

Прочитай заголовок казки і поміркуй, про що може йтися в казці з таким заголовком.
Послухай казку "Сніг і заєць"
Чи справдилися твої передбачення?
Назви дійових осіб казки.
Прочитай казку самостійно.
Дай відповіді на запитання.
- Як змінювався настрій зайця?
- Від кого заєць ховався в снігу?
- Як би могла закінчитися казка, якби господар лісу зберіг сніг для зайчика?
За бажанням у зошит намалюй ілюстрацію до казки.

Українська мова
Тема: Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що? (іменників) за числами  (один - багато)
с.67
Запиши у зошит число.
Каліграфічна хвилинка

Пригадай, що таке іменник.
На які питання відповідають іменники?
Переглянь відео
Прочитай правило на с.67 в підручнику. Запам'ятай його.
Виконай письмово вправи 237, 238.
Закріпи свої вміння. Виконай вправу 239 усно або письмово.

Ти можеш перевірити себе, як добре ти засвоїв/засвоїла матеріал останніх уроків. Пройди тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2751219 (активний до 20 січня, середа, 22.00)

15.01, п'ятниця

Читання
Тема: Традиції нашого народу. Різдвяні колядки
С.62
Січень на свята багатий. Одним із найурочистіших свят є Різдво. 

Під час Різдвяних свят ватаги дітей ходили від хати до хати колядувати. Колядки - це величальні пісні.
Подивися відео про Різдвяні традиції нашого народу.
Послухайте колядку "Прилетіли ангели"
Які колядки ти знаєш?
Прочитай колядки на с.62.
Одну колядку вивчи на пам'ять. Я чекатиму відео😀.

14.01, четвер

Українська мова 
Синхронно, Zoom (посилання у групі батьків) 9.30.

Тема: Ознайомлення з поняттям "іменники". Вимова і правопис слова "ноутбук". Дослідження мовних явищ.
Впр.229-234

Закріпи отримані знання. Виконай інтерактивні вправи.

Читання
Синхронно, Zoom (посилання у групі батьків) 11.00.

Тема: Скільки літ, скільки зим! За Тарасом Кіньком "Як дванадцять місяців Новий рік виряджали"
С.60-61
Якщо ти не був/була присутнім/присутньою на онлайн-уроці, опрацюй матеріал підручника с.60-61.
Перевір себе. Дай відповідь на тестові запитання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6338219
 
Відпочинь. 
Розгадай кросворд


13.01, середа

Українська мова
Тема: Слова, які відповідають на питання хто? що?
с.64-65, впр. 225-228
Онлайн-урок в Zoom



Читання
Тема: Взаємна допомога. Марина Дружиніна "Ялинкова лічилка" (с.59)
Послухай казку 
- Про кого розповідається в оповіданні?
- Як родина готувалася до свята?
- Кого зустріли маленькі колядники?
- Як назвали цуценя?
- Про які дива розповідається в казці?

12.01, вівторок

Читання
Тема: Взаємна допомога. Юлія Смаль "Про хом'яка Тимка" (с.58-59)
Працюй з підручником, користуючись презентацією. https://docs.google.com/presentation/d/1g7FQS7Bs3pygZK_vLwTE6BGXGh6gK1Ltl4jeSlxvMPc/edit?usp=sharing

Українська мова

Тема: Формування уявлень про частини мови. 
С.62-63
Переглянь відео
Виконуй усно вправи 220-223 за підручником.
Запам'ятай вимову та написання слова "дятел". Вправу 224 запиши у зошит.

28.05, четвер

Тема: Казка про ґудзик (За Марією Солтис-Смірновою). Узагальнення вивченого матеріалу
с.123-124
Працюй самостійно з букварем або користуйся відео.

27.05, середа

Читання
Тема: Оповідання "Зараз" (За Олегом Буценем)
с.120-122
Розчитка "Хмара слів"
Працюй самостійно з підручником або користуйся відео.

Письмо
Тема: Питальні речення
Дивись відео та усно виконуй завдання.

26.05, вівторок

Письмо
Тема: Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами.
Подивися відео та виконай завдання.

Читання
Тема: Читання тексту "Іди, іди, дощику" (За Зіркою Мензатюк).
с.118-119
Прочитай текст в букварі. Дай відповіді на запитання для уважного читача.

25.05, понеділок

Читання
Тема: Читання оповідання "Коник і сонечко" (За Василем Моругою).
с.116-117
Розчитка
Прочитай оповідання "Коник і сонечко". Дай відповіді на запитання.

21.05, четвер

Письмо
Тема:  Списування з друкованого тексту
Дивись відео, уважно слухай пояснення і виконуй.
Коли будеш підписувати роботу, вкажи свій клас, своє прізвище та ім'я.
Бажаю успіху! Чекаю твою роботу.

Читання
Тема: Усвідомлене читання казки "Умій почекати" Костянтина Ушинського
с.114-115
Придумай інший кінець казки.

20.05, середа

Читання
Тема: Робота над усвідомленим читанням тексту "Новий велосипед " Миколи Стеценка
с.110-111
Тренажер для розчитування
Послухай уважно оповідання Миколи Стеценка "Новий велосипед".
Як ти думаєш, чому діти не захотіли гратися з Левком?
Прочитай текст самостійно.

Для тих, хто любить читати! Адже читання - одне з джерел мислення та розумового розвитку. Буквар с. 125- 126 
Прочитай текст " Кольоровий дощик " За Марією Солтис- Смирновою.  Дай відповіді на запитання для уважного читача.

Письмо
Тема: Слова, які відповідають на питання скільки?
Запиши число 20 травня.
Пропиши буквосполучення з верхнім з'єднанням.
Подивися відео. 
Спиши речення. Підкресли слова, до яких можна поставити питання скільки?

Індивідуально-групова робота
Пропоную тобі навчитися розгадувати ребуси.
Якщо бажаєш, розгадай цікаві ребуси. Виконай  інтерактивне завдання.
https://learningapps.org/view3048319

19.05, вівторок

Читання
Тема: Підготовка до читання за ролями оповідання "Маленька мураха" Василя Шкляра
с.108-109

Письмо
Тема: Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень
Переглянь відео та виконай завдання.

18.05, понеділок

Читання
Тема: Робота над виразним читанням і розумінням казки "Мишка, Кіт і гарбуз"
Мовна розминка
Прочитай або послухай казку.
Кого з персонажів казки можна назвати кмітливим?

Письмо
Тема: Розпізнавання слів, які відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?
Подивися відео і виконай завдання.
Повправляйся усно добирати слова - ознаки предметів.

14.05, четвер

Письмо
Тема: Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками
Послухай казку.
Подивися відео. Виконай завдання у робочий зошит.
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.
Запам'ятай! З великої літери пишемо:
За бажанням виконай інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view9059462
https://learningapps.org/view9109089
https://learningapps.org/view12097858

13.05, середа

Читання
Тема: Опрацювання вірша "Навпакійко" Тетяни Лисенко.
с.104-105
Починаємо з розчитування "Читаємо по складах"
Користуючись відеосупроводом, опрацюй с.104-105 букваря.

Письмо
Тема: Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто? Побудова і записування речень.
Розгорни зошит. Пропусти один рядок від попередньої сторінки (на новій сторінці пиши у верхньому рядку). Запиши посередині рядка 13 травня. 
Подивись відео і виконай завдання.
Виконай інтерактивні вправи для закріплення вивченого.

Індивідуально-групова робота
Для кращого засвоєння теми "Слова - назви предметів" ти можеш подивитися ще такі відео:
Слова - назви предметів

12.05, вівторок

Тема: Робота над усвідомленим читанням тексту "Чий апельсин більший" Віри Карасьової
Прочитай швидко склади.
Мовна розминка
Самостійно, або користуючись відеосупроводом, опрацюй с.102-103 букваря.
Перевір себе. Дай відповіді на запитання.
Цікаве для допитливих.
Як ти вважаєш, чи "вміє апельсин плавати"? А чи має він  "рятівний жилет"? Любиш досліди? Повтори, як на відео.

Письмо
Тема: Знаходження близьких за значенням слів.
Переглянь відео. Виконай завдання.
Бажаєш закріпити вивчене?
Пограй гру "Склади пазл"
Розділи слова на дві групи: близькі за значенням (синоніми) та протилежні за значенням (антоніми).
P.S. Усі завдання носять рекомендований характер.😀

07.05, четвер

Читання
Тема: Казка Ірини Мацко " Мамине серденько"
Незабаром День матері.
Послухай казку Ірини Мацко "Мамине серденько".
Поміркуй і скажи.
Хто займав найбільше місця у серденьку мами?
Чому ангел перетворив мамине серце на кришталеве?
Хто розбив мамине серце?
Як Андрійко повернув свою маму?
А як ти  ставишся до своєї матусі? Чи не ображаєш її?
Якщо бажаєш, вивчи один вірш напам'ять та привітай ним свою маму  у День матері 10 травня



06.05, середа

Читання
Тема: Виразне читання віршів про місяці. Робота з дитячою книжкою.
с. 100-101
Пригадай назви днів тижня.
Які прислів'я і приказки про них ти дібрав?
Прочитай, які прислів'я і приказки приготувала я.
Опрацюй вірші в букварі, користуючись відео або самостійно.
Пригадай назви місяців року або вивчи напам'ять, якщо ти ще не запам'ятав/ не запам'ятала їх.

Індивідуально-групова робота
Тема: Робота з дитячою книжкою.
Послухай казку "12 місяців
Хто головні герої казки?
За чим відправила мачуха пасербицю?
Кого зустріла дівчинка у лісі?
Як допомогли брати-місяці Марушці?
Придумай своє продовження казки.

Письмо
Тема: Списування друкованого тексту
Повтори тему, яку вивчали вчора.
Добери слова, протилежні за значенням.
Гра "З'єднай пари"
Запиши у зошит число 6 травня.
Пропиши нижні з'єднання.
Спиши з букваря на с.101 уривок з вірша Катерини Перелісної.

05.05, вівторок

Читання
Тема:  Виразне читання віршів про дні тижня.
с.98-99
Повтори алфавіт
Прочитай вірші в букварику, користуючись відео.
Обери вірш, який тобі сподобався найбільше. Вивчи його напам'ять (за бажанням).
Додаткові завдання для допитливих.
Якщо бажаєш переглянь відео з теми.
Ти можеш також повторити, як називають дні тижня англійською.

Досліди, у яких прислів'ях та приказках зустрічаються назви днів тижня.

Письмо
Тема: Добір протилежних за значенням слів.
Працюй, дотримуючись вказівок вчителя.
Додатково для допитливих.
Або це

04.05, понеділок

Читання
Тема: Підготовка до читання за ролями тексту "Корисна розмова"  Теклі Білецької
Тренажер для розчитування
Прочитай вірш Грицька Бойка "Здоровим будь" на с.94. Поміркуй, як ти дбаєш про своє здоров'я.
Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.
Прочитайте текст на с.96-97
Пограй із батьками, братиками або сестричками в театр - хтось читає запитання дівчинки, а хтось - відповіді мами.

Письмо
Тема: Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними.
Переглянь відео

Запиши у зошит число 4 травня.
Каліграфічна хвилинка
Розглянь малюнки.
Склади і запиши два речення  з одним словом так, щоб у кожному реченні воно мало різні значення.
Наприклад.
У лісі живуть руді лисички.
Мама зварила суп із лисичок.
Поміркуй, які  багатозначні слова ти знаєш. Розкажи про них батькам, або запиши їх у зошит.

30.04

Читання
Тема: Д.Чередниченко "Мурчик і Жмурчик"
с.92-93
Розвиваємо швидкочитання з допомогою чисел. Шукай у таблиці числа у порядку зростання від 1 до 25 та вголос називай їх.
Прочитай оповідання у підручнику. Дай відповіді на запитання.
Якщо стомився/стомилася, виконай руханку.

29.04, середа

Читання
Тема: Марія Бабенко "Найкращий день". Робота з дитячою книжкою.
с.90-91
Прочитай оповідання в підручнику. Дай відповіді на запитання після тексту.
Послухай казку або прочитай свою улюблену книгу.

Письмо
Тема: Утворення нових слів. Складання і записування речень.
Потренуй уважність. Визнач наголошений склад. 
Запиши у зошит число 29 квітня.
Пропиши каліграфічно буквосполучення із верхнім з'єднанням.
Утвори слова за зразком.
Зразок: біла - біленька.
Чорна - ...,
мала - ...,
гарна - ... .
Якщо маєш бажання, запиши утворені слова у зошит.
З одним утвореним словом склади речення та запиши його.

28.04, вівторок

Читання
Тема: Робота з дитячою книжкою
Прослухай казку "Чому равлик ховається?", яку для вас читає сама авторка Галина Малик.
Про кого ця казка? Від кого равлик ховається?

Письмо
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Пригадай, що таке звуки і букви.
Перейди за посиланням
Обери "Вхід для учня / без реєстрації", введи пароль та виконай завдання.
Якщо ти не виконуєш зазначену роботу, тоді спиши слова та речення у зошит. Скоромовку вивчи напам'ять.

27.04, понеділок

Читання
Тема: Опрацювання вірша "Сварка" Марії Пригари
с.88-89 
Письмо
Тема: Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту.
Каліграфічна хвилинка
Запиши у один рядок буквосполучення із верхнім з'єднанням.
Виконай завдання з карток.

23.04, четвер

Письмо
Тема: Поділ слів для переносу з рядка в рядок.
Переглянь відео.
Запам'ятай!
Запиши у зошит число 23 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку.
Поділи слова для переносу:
Тато, дзиґа, мило, ґудзик, йогурт, м'ята.
Зразок, батько - бать-ко.
Додаткове відео до теми (за бажанням):

22.04, середа

Письмо
Тема: Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою.
Розгорни зошит. Виконай завдання.

Читання 
Тема: Підготовка до читання за ролями тексту "Чужа іграшка" Людмили Борщевської
с.86-87 у букварі
Повтори алфавіт. 

Розчитування
Розгорни буквар на с. 86.
Прочитай вірш разом із Читалочкою. Добери заголовок.
Прочитай текст "Чужа іграшка". Дай відповіді на запитання після тексту.
А як би ти вчинив/вчинила, якби знайшов/знайшла чужу іграшку?
Прочитай текст за ролями разом із мамою (татом, бабусею чи дідусем, сестричкою чи братиком).
Якщо тебе зацікавила тема, чи можна брати чужі речі, ти можеш переглянути мультфільм.

21.04, вівторок

Читання
Тема: Робота над розумінням і виразним читанням вірша "Великий і малий" Валентина Бичка.
С.84-85, користуємося відеопідказками

Письмо
Тема: Правопис слів з йо. Складання і записування речень.

Зверни увагу, йот - назва літери, йод - лікарський засіб.
А якщо ти хочеш попрацювати ще, тоді запиши каліграфічно текст у зошит.

16.04, четвер

Послухайте розповідь про чистий четвер https://www.youtube.com/watch?v=wRwXD5xAcCA

15.04, середа

Читання
Тема: Опрацювання тексту "Фокус-мокус"
с.82-83 у підручнику
Прочитай текст, придумай свій заголовок.
Словникова робота.
Люстерко - дзеркало.
Дай відповіді на запитання після тексту.

Письмо
Тема: Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками.
Виконайте завдання відеоуроку.

14.04, вівторок

Читання
Тема: Робота над виразним читанням вірша Лесі Вознюк "Татко і  матуся".
Читай швидко слова, ти можеш змінити швидкість відтворення відео, натиснувши на кнопку "налаштування" (колесико) під відео.
Повторюємо алфавіт. 

Розгорни буквар на с.80
Прочитай лічилку разом зі Щебетунчиком.
Ти можеш вивчити її напам'ять. Для цього користуйся малюнками-підказками.
Прочитай вірш Лесі Вознюк "Татко і матуся".
Поясни, як ти розумієш вираз "очі волошкові".
Очі волошкові - очі кольору волошки.
Прочитай вірш ще раз.
Прочитай, що сказано у вірші про татка.
Що розповідається про маму? Прочитай.
Що ти хочеш розказати про свою сім'ю?
За бажанням намалюй свою родину.
Стомився/стомилася? Відпочинь. 
Письмо
Тема: Слова з буквою щ. Побудова і записування речень.
Пригадай, що ти знаєш про букву щ.
Переглянь відео. Буква щ.

Розгорни зошит. Пропусти один рядок від попередньої роботи (якщо це нова сторінка, нічого не пропускай). Запиши посередині рядка число - 14 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку.
З поданих слів склади і запиши речення.

13.04, понеділок

Читання
Тема: Робота над оповіданням "В гостях і вдома"
Тренажер для розчитування (В налаштуваннях до відео можна змінити швидкість відтворення, щоб було швидше) 
Розгорни буквар на с. 78-79.
Прочитай вірш зі Щебетунчиком.
- Як ти вважаєш, чи справді хлопчика можна назвати чемним? Чому?
- Прочитай текст Олександра Мітта "У гостях і вдома". Добери заголовок.
- Виконай завдання для уважного читача на с.79
Письмо
Тема: Написання слів зі звуками  [дж],[дз],[дз']. Складання і записування речень.
✸Пригадай, якими літерами на письмі позначаємо звуки [дж],[дз],[дз'].
 Переглянь відео
✸Розгорни зошит. Пропусти один рядок від попередньої роботи. Запиши число 13 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку: склади, слова з буквосполученнями дз, дж

✸Прочитай і досліди.
✸Запам'ятай!
✸Випий ковток води. Заплющ очі. Відпочинь. 
Розплющ очі та продовжуй працювати.
✸ Прочитай речення та запиши їх у зошит.

09.04

Читання
Тема: Читання віршів про пригоди дітей.
Повторюємо алфавіт. Назви всі літери української абетки.
Буквар с. 76-77
Прочитай  вірш для розминки разом з Читалочкою
Прочитай вірш "Де твій букварик?"
Що тебе розсмішило в цьому вірші? Поясни, яка така пригода могла статися з хлопчиком? 
Прочитай вірш в ролях (попроси допомоги мами чи тата, бабусі або дідуся, братика чи сестрички).
Прочитай вірш "Що разом?". Придумай свій заголовок. Дай відповіді на запитання після тексту. 
За бажанням вивчи один із віршів напам'ять або намалюй ілюстрацію до твору.

08.04

Читання
Тема: Опрацювання тексту Людмили Борщевської "Папужка".
Буквар с.74-75
Повтори алфавіт.
Прочитай і відгадай загадку. 
Прочитай текст "Папужка" . Дай відповіді на запитання після тексту.
Перейди за посиланням та виконай тести за прочитаним твором. Тест активний до 9 квітня 21.00
Письмо
Тема: Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.
Пригадай, який звук позначає літера Ґґ, як пишеться маленька і велика літери Ґґ.
Розгорни зошит. Пропусти один рядок від попередньої роботи. Запиши число 8 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку: склади, слова з літерою ґ.
Прочитай скоромовку.
За бажанням запиши її у зошит.
Склади речення за малюнком та поданим початком. Запиши їх у зошит.
                                            У бабусі
Ганнуся та Максимко приїхали ...
Вони вийшли погуляти на  ...
На травичці  .....
Одне цуценятко .......
Весело діткам у селі.



07.04

Читання
Тема: Робота над розумінням і виразним читанням вірша "Хто в хатці живе?"
Буквар с.72-73
Прочитай і відгадай загадку с.72
Прочитай вірш Любові Голоти "Хто в хатці живе?"
Дай відповіді на запитання після вірша.
Прочитай закличку на с.73, вивчи її напам'ять.
Письмо
Тема: Побудова речень за поданим початком. Списування тексту.
Виконай завдання у зошиті "Я пишу" на с.64.
Виконай рухавку під пісеньку про алфавіт
Розгорни тоненький зошит. Пропусти 1 рядок від попередньої роботи, запиши число 7 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку.
Прочитай текст.  Придумай заголовок. Запиши текст у зошит, заміни малюнки словами.


06.04

Читання
Тема: Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами
Буквар с.70-71. Прочитайте, що таке алфавіт? Прочитайте вірш Ліни Біленької. Придумайте заголовок. Дайте відповіді на запитання після вірша.
Письмо
Тема: Удосконалення навичок письма. Я та моя сім'я
Попрацюйте у зошиті Я пишу с.63. Запишіть слова: ім'я, прізвище, сім'я. Доповніть подані речення. Продовжте речення: Моя сім'я (яка?)... дружня, весела....

02.04

Письмо
Тема: Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.
Перейдіть за посиланням 
та виконайте тести (код доступу 932444). Завдання активне до 3 квітня 21.00.
У зошиті "Я пишу" виконайте завдання на с.62

01.04

Письмо
Тема: Написання слів з апострофом. Списування друкованих речень.
2. Виконайте завдання у зошиті "Я пишу" на с.61
3. Перегляньте відео Апостроф

4. У робочий зошит запишіть посередині рядочка сьогоднішнє число 1 квітня. Спишіть слова з апострофом.

Прочитай слова і запиши. П’ють, в’ють, м’яч, ім’я, сім’я, п’єса, м’ята, пір’я, хом’як , дев’ять, п’ята, подвір’я, сузір’я, комп’ютер. УВАГА! Апостр...
Читання
Тема: Апостроф. Читання слів і тексту з апострофом.
1. Прочитайте і відгадайте загадку
Я такий же, як знак розділовий, 
І відомий шкільній дітворі. 
Та в словах української мови 
Я пишусь не внизу, а вгорі. 
Спробуй лиш написати ім’я -  
Зразу стану потрібен і я.
2. Прочитайте скоромовку кілька разів, кожного разу намагайтеся прочитати швидше.
3. Послухайте казку "Вовк і кіт"

Дайте відповіді на запитання:
- Хто головні герої казки?
- Від кого утікав вовк?
- У кого вовк просив прихистку?
- Чому кіт не допоміг заховатися вовкові?
- Яким прислів'ям можна виразити головну думку твору? Як ви розумієте його значення?
Вивчіть прислів'я "Що посієш, те й пожнеш".

31.03

Письмо
Тема: Написання слів з буквосполученням дж. Списування друкованих речень.
1. Повторіть матеріал https://www.youtube.com/watch?v=0wJfq2T-czA
2. У зошиті "Я пишу" виконайте завдання на с.59-60. На с.59 в останньому завданні потрібно закреслити по дві однакові літери. Із літер, що залишилися утворіть слово та запишіть його.

Читання
Тема: Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами
1. Виконайте вправу на повторення "Упіймай звук" 

2. Перегляньте відеоурок  https://www.youtube.com/watch?v=oCSaVYqCcpE&t=2s
3. Опрацюйте завдання в букварі на с.68-69
Прочитайте вірш. Придумайте заголовок. Вивчіть напам'ять.
Прочитайте текст. Доберіть до нього заголовок.

 30.03

Письмо
Тема: Написання слів з буквосполученням дз. Списування друкованих речень.
1. Перегляньте відеоурок.
2.  У зошиті "Я пишу" виконайте с.58
3. Прочитайте текст і запишіть його у зошит.


Читання
Тема: Звук [дж], буквосполучення дж. Читання слів, речень, тексту з вивченими літерами.
1. Виконайте вправу на повторення "Спіймай звук".
 
2. Перегляньте відеоурок Звук дж
3. Прочитати текст с.66-67 у букварі.

Вчимо алфавіт

Азбука

Букви – АЗБУКУ – для нас
Вивчити напам`ять час.
А, Бе, Ве, Ге, Ґе, Де, Е –
Перших буков сім іде.
Є, Же, Зе, и, І, Ї, иЙ –
Це порядок їх такий.

Ка, еЛ, еМ, еН, О, Пе, еР –
Знаємо про це тепер.
еС, Те, У, еф, Ха, Це, Че –
з голови нам не втече.
Ша, Ща, (м`який знак) ь, Ю, Я –
Це вся азбучна сім`я.
                         Богдан Федорчук


19.03

Читання
Тема: Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами.
1. Перегляньте відеоурок
2. с.65 у букварі, прочитайте вголос, доберіть заголовок до тексту.

Письмо 
Тема: с.56 зошит Я пишу (усно)

18.03

Читання
Тема: Закріплення вміння читати
Завдання: прочитайте текст та дайте відповіді на запитання.

Письмо
Виконати завдання у зошиті Я пишу с.55 (результати роботи відправляємо на пошту 1nnusic40@gmail.com )

17.03

Письмо
Тема: Написання великої букви Щ, складів, слів і речень.
Буква Щщ
1. Прописати рядочок велику літеру Щ.
2. Скласти і записати речення зі слів
яскраве, У небі, сонечко, світить.

Читання:
прочитати будь-яке оповідання, переказати.


16.03


Письмо
Тема: Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.
1.Прописати рядочок маленьку букву щ.
2. Списати скоромовку з букваря с.51


Читання: читаємо будь-яку художню книгу.

Тренажер для розчитування




























Немає коментарів:

Дописати коментар

 24 лютого Розклад уроків: 1. Урок незламності  2. Математика  3. Українська мова 4. Я досліджую світ 5. Музика