Посилання на онлайн-платформу інтерактивних завдань з математики https://vchy.com.ua
24 лютого
МАТЕМАТИКА
https://us04web.zoom.us/j/2159809068?pwd=ZkI1V21FK0hJZW82K3ovbkQvYlZ3dz09
Закріплення вивченого матеріалу.
Виконайте ділення у стовпчик.
577 824 : 6
367 200 : 9
Виконайте дії з іменованими числами.
4 км 200 м : 4
35 ц 9 кг • 6
Розв'яжіть задачу
Катер за 2 год проплив 110 км. З якою швидкістю рухався катер?
5 грудня
Відпрацювання (5хв)
-Діти, обчисліть вирази, ст.138, #4, #5 (всього 6 прикладів).
7 листопада
МАТЕМАТИКА
( Відпрацювання, 10 хв)
Дослідження і розв'язування рівнянь.
Підручник ст.89
Рівняння бувають різних видів.
#469. Прочитайте рівняння. Розв'яжіть три з них на вибір.
24 лютого, четвер
Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд
С.44
#315
Обчисліть вирази, запишіть результати обчислень каліграфічно в рядочок.
#316
Розгляньте алгоритм віднімання.
Обчисліть письмово.
Задача 317
Складіть короткий запис і розв'яжіть задачу.
Задача 318
Складіть і розв'яжіть задачу за схемою.
#320
Порівняйте іменовані числа.
11 лютого, п'ятниця
Синхронно.
Посилання в групі класу.
Тема: Закріплення вивченого матеріалу.
1. Усний рахунок
✅Полічіть сотнями
✅Полічіть сотнями
✅Пограйте у гру "Ромашкове поле". Обчисліть.
✅Допоможіть Смішарикам обчислити вирази.
2. Попрацюйте самостійно.
Обчисліть:
480-290 (520+400) - 70
940-350 500 - 200 -10
830 - 480 (400 +310) - 150
750 - 180 800 -(80 - 30)
Впишіть пропущені числа:
600 >300 на ...
420 > 370 на...
40 < 440 на...
70 < 700 на...
Виконайте дії:
1 м - 27 см 1 кг - 300 г
1 м - 7 дм 1 кг- 40 г
3 м - 70 см 1 кг - 5 г
10 лютого, четвер
Синхронно.
Посилання в групі класу.
Тема: Віднімання трицифрових чисел виду 610-320. Лінійна діаграма.
1. Математичний диктант.
Каліграфічно у рядок запишіть:
Число, в якому 3 сотні і 2 одиниці;
Найбільше трицифрове число;
Найменше трицифрове число;
Сусідів числа 500;
Запишіть наступне число числа 799;
Запишіть попереднє число числу 220.
Обведіть найменше трицифрове число.
Підкресліть найбільше трицифрове число.
2. Робота з підручником с.32, #228,229 виконайте у зошит.
3. #225,226, усно.
9 лютого, середа
Синхронно.
Посилання в групі класу.
Тема: Віднімання трицифрових чисел виду 610-320. Складання та розв'язування задачі за схемою. Лінійна діаграма.
Обчисліть кругові приклади.
Усний рахунок #218, с.31 підручника.
Обчисліть. Результати запишіть у зошит каліграфічно.
Розгляньте два способи віднімання трицифрових чисел.
#220. Оберіть зручний спосіб і виконайте обчислення.
Прочитайте задачу #224, на с.32
- Що відомо?
- Що потрібно знайти?
Зробіть аналіз короткого запису в таблиці.
Розв'яжіть задачу.
8 лютого, вівторок
Синхронно
Тема: Віднімання виду 410-20. Віднімання іменованих чисел.
Усний рахунок #210, с.30 підручника.
Обчисліть. Результати запишіть у зошит каліграфічно.
Розгляньте алгоритм віднімання чисел виду: 420-70
# 211. Поясніть, як виконали віднімання.
7 лютого, понеділок
Синхронно.
Посилання в групі класу.
Тема: Додавання трицифрових чисел виду 590+320. Розв'язування задач двома способами. Складання і розв'язування рівнянь.
Виконайте усні обчислення
Математичний диктант
1. Запишіть число, у якому 5 сотень, 4 десятки і 8 одиниць.
2. Число 300 збільшити на 420.
3. Число 973 зменшити на 900.
4. Різницю чисел 608 і 8 збільшити на 400.
5. Суму чисел 899 і 1 зменшити на 600.
6. Різницю чисел 536 і 30 зменшити на 500.
7. Різницю чисел 754 і 700 зменшити у 6 разів.
8. Виконайте дії, запишіть результат
1 км-300 м
3 м-8 дм
4 дм-4 см
Висновок:
Доданки розкладаємо на суму розрядних доданків.
До сотень додаємо сотні, а до десятків десятки.
Знайдені результати додаємо.
Робота з підручником с.29, №202 усно. Поясніть, як виконали додавання.
№ 203, 204, 205, 207 виконати у зошит.
4 лютого, п'ятниця
Тема: Повторення та закріплення вивченого.
Перевірте свої знання.
Виконайте завдання у зошит самостійно.1. Обчисли
600+400 990-90-100
540+60 840-40-200
900-30 630-130-300
2. Розв'яжи задачу
Діти виготовили 200 квітів червоного кольору, 140 жовтого, а зеленого на 40 менше, ніж червоного і жовтого разом. Скільки всього квітів виготовили діти?
3. Розв'яжи рівняння
360- х=40. х-150=130
3 лютого, четвер
Тема: Дії з іменованими числами. Задачі з буквеними даними.
Математичний диктант
Дивіться відео і записуйте результати в зошит.
Робота з підручником с.28
Усний рахунок ( #190)
Виконайте дії з іменованими числами (#191)
Прочитайте і розв'яжіть задачу.
Вам допоможе скорочений запис:
Завезли - ?кг, 8 ящ. по 9 кг
Продали - 37 кг
Залишилося -?
Прочитайте задачу #194
Запишіть короткий запис.
Розв'язання задачі
Робота з даними лінійної діаграми с.29,#197
Складіть скорочений запис та запишіть розв'язання задачі.
Попрацюйте з одиницями часу.
Прочитайте і дайте відповіді на запитання #198(усно)
Прочитайте і розв'яжіть задачу#199, складіть короткий запис.
Обчисліть вирази #200.
2 лютого, середа
Тема: Додавання виду 230+70 та віднімання виду 300-10. Розв'язувангя та плріаняггя задач.
Усний рахунок
-Порахуй десятками до ста.
-Порахуй сотнями до тисячі.
-Збільш кожне кругле двоцифрове число на сто.
Переглянь відео.
Робота з підручником, с.27Запиши у зошит дату уроку.
#178. Запиши в рядок каліграфічними цифрами числа - результати обчислень виразів.
#179, 180 усно.
#181, 184, 188 письмово.
1 лютого, вівторок
Синхронно
Тема: Віднімання круглих трицифрових чисел виду 640-330 способом віднімання десятків. Розв'язування та порівняння задач.
Запишіть у зошит число.
1 лютого
Підручник с.25
Каліграфічна хвилинка
№168, запишіть каліграфічно у рядок результати обчислень.
№169 усно. Визначте число десятків у трицифрових числах
Поясніть спосіб віднімання та виконайте обчислення усно №170
№171. Запишіть у зошит вирази,обчисліть їх.
Розв'яжіть та порівняйте задачі №172, запишіть у зошит.
Висновок. Ці задачі є взаємно оберненими задачами.
Зробіть паузу. Гімнастика для очей.
Творча робота над задачею №173
Який із цих виразів відповідає розв'язанню задачі?
Розв'яжи задачу по діях, запиши розв'язання у зошит з поясненням до першої дії
31 грудня 2022р., понеділок
Синхронно
Тема: Усне додавання круглих трицифрових чисел виду 540+320 способом додавання десятків. Ознайомлення з конусом. Розв'язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків.
1.Усний рахунок.
2. Робота в зошиті.Запишіть число та виконайте математичний диктант.
3. Перегляньте відеопояснення
⏳№159 усно
Розгляньте зразок. Поясніть спосіб додавання та виконайте обчислення (усно).
⌛№160
Обчисліть вирази. Запишіть їх у зошит.
⌛Задача 162
Прочитайте задачу.
Складіть короткий запис. Розв'яжіть задачу і запишіть у зошит.
Виконайте динамічну вправу
⏳За допомогою таблиці розв'яжіть задачу №163.
№164, 165 виконайте усно.
Д.з Перейдіть за покликанням та обчисліть вирази.
4 грудня 2021р.
Тема: Повторення і закріплення вивченого.
1. Усний рахунок
2. Віднови ланцюжки обчислень.
3. Закріплюй свої навички. Виконай інтерактивні вправи.
01 червня
Тема: Розв'язування простих і складених задач.
Виконай інтерактивне завдання.
Перевір свої навички. Розв'яжи задачі.
28 травня
Тема: Цікаві факти про виникнення календаря. Обчислення виразів.
Пригадай таблицю множення числа 8. Допоможи дідусеві зібрати цибульку.
Склади задачі за малюнками. Розв'яжи їх.
Послухай уважно цікаві факти про виникнення календаря.
Виконай цікаві інтерактивні завдання.25 травня
Тема: Зменшення, збільшення на кілька одиниць. Повторення.
Збери букет квітів для Білосніжки. https://youtu.be/GlKAMecUDK4
Вдосконалюй свої знання. Виконай творчі завдання.
Вправа 1
22 травня
Тема: Закріплення табличного множення та ділення.
Усний рахунок. Заповни пропуски.
Допоможи зайчику зібрати квіти.
Вдосконалюй свої вміння та навички. Виконуй інтерактивні вправи.
15 травня
Тема: Повторення таблиці множення. Розв'язування задач.
Усний рахунок. Спробуй виграти футбольний матч.
Перевір себе. Чи вмієш ти множити й ділити на 10?
Множення числа 9
Завдання 1-9 на с.112 виконай усно.
Завтра День вишиванки. Якщо бажаєш, розв'яжи цікаві інтерактивні задачі.
https://learningapps.org/watch?v=py01k3cq220&fbclid=IwAR26qFsqS6I3Q4aaEdi44YbZc7isuzujnM372UNSG836qwaPKA59GPAh6zQ
Подивися цікаве відео про виникнення мір довжини.
3. Повторюємо тему "Годинник"
с.90 у підручнику (№5-8)
Завдання: №5, 7, 8 виконати усно; №6 обчислити вирази, записати їх у зошит.
Рухавка "Вісім яблучок"
с.90 у підручнику (№1-4)
Переглянути відео
Утворення чисел другого десятка. Дециметр
Завдання: №1, 2 с.90 виконати усно; №3 накреслити відрізок у зошит; №4 розв'язати і записати задачу.
Фізкультхвилинка
22 січня, п'ятниця
Тема: Розв'язування задач на зменшення числа у 2 рази.
С.84-85
✔Усний рахунок
✔Назви пропущені числа, #557 (усно).✔Розв'яжи задачу #558 (усно).
✔Продовж математичний ланцюжок, # 559 (усно).
✔Розв'яжи задачу #560. Користуйся планом. Зверни увагу, це складена задача, розв'язується двома діями. Запиши у зошит.
✔#561 усно.
Прочитай правило. Запам'ятай його.
Якщо маєш бажання, виконуй інтерактивні вправи та тренуй математичні навички.
20 січня, середа
Тема: Діагностична робота. Множення числа 2 та ділення на 2.
Виконай завдання, що на відео. Натискай на паузу та записуй в зошит.
Будь уважним/уважною! Бажаю успіху.
19 січня, вівторок
Тема: Назви чисел при діленні. Розв'язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення.
С.83-84, #547-556
Усно виконай #547.
Прочитай і порівняй розв'язання і відповіді задач #549 (усно).
Обчисли вирази #551, пригадай правило (с.82). Запиши у зошит.
Послухай відеопояснення (записувати в зошит нічого не треба).
Запам'ятай назви компонентів дії ділення.
Розв'яжи задачу #555 (письмово).18 січня, понеділок
Тема: Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення.
С. 82-83
Синхронно. Zoom
Для тих, хто працює самостійно.
15 січня, п'ятниця
Тема: Зв'язок дій множення і ділення.
Синхронно. Zoom.
С.80-81
#528-538
Для тих, хто працює самостійно.
Усний рахунок
Перейдіть за посиланням, послухайте пояснення.
13 січня, середа
Тема: Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення.
с.79 №523-525.
Д.з. №526, 527
Онлайн-урок в Zoom
Переглянь відео, якщо ти не зміг/ не змогла долучитися до онлайн-конференції.
12 січня
Тема: Вправи і задачі на дві дії різного ступеня.Збільшення числа у два рази. Синхронно. Zoom.
Вдосконалюй свої математичні навички. Виконай інтерактивні вправи.
11 січня
Тема: Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення.
Ми вже ознайомилися із дією множення та склали таблицю множення числа 2.
Якщо ти за канікули забув/забула, що таке "множення", переглянь відео та пригадай.
Усний рахунок https://youtu.be/eu1e8fcemaA
С.78, завдання 516 - виконай обчислення, запиши вирази у зошит. Пригадай порядок обчислення дій (правило с.77).Виконай завдання 518, 519 усно.
Відпочинь з користю. Танцюй, співай, таблицю множення вивчай.
Д.з. #521
29.05
Тема: Повторення і узагальнення вивченого у 1-му класі
Вдосконалюй свої математичні навички. Виконай інтерактивні вправи
https://learningapps.org/view11463708
https://learningapps.org/view11483766
https://learningapps.org/view11030677
https://learningapps.org/view11893445
https://learningapps.org/view11463708
https://learningapps.org/view11483766
https://learningapps.org/view11030677
https://learningapps.org/view11893445
27.05
Тема: Повторення і узагальнення вивченого у 1-му класі
Усний рахунок
На с.117 розв'яжи задачу 45 і запиши у зошит.
Знайди значення виразів #46.
Додаткове завдання для тих, хто любить математику.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4088941
Знайди значення виразів #46.
Додаткове завдання для тих, хто любить математику.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4088941
26.05
Тема: Повторення і узагальнення вивченого у 1-му класі
Усний рахунок
Для закріплення навичок обчислення математичних пірамід, виконай інтерактивну вправу.
https://learningapps.org/watch?v=ps80awupk20
Перевір свої досягнення.
Перейди за посиланням та виконай завдання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2005126
https://learningapps.org/watch?v=ps80awupk20
Перевір свої досягнення.
Перейди за посиланням та виконай завдання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2005126
25.05
Тема: Повторення і узагальнення вивченого у 1-му класі
Усний рахунок
Усний рахунок
с.115, розв'яжи і запиши у зошит задачі #23 та 29. Решту завдань на с.115 опрацюй усно.
22.05
Тема: Повторення і узагальнення вивченого у 1-му класі
Усний рахунок
Обчисли вирази #22 на с.114 і запиши їх у зошит. Решту завдань виконай усно.
Накресли відрізок довжиною 8 см.
Накресли відрізок довжиною 8 см.
Повправляйся в математичних навичках.
20.05
Тема: Повторення і узагальнення вивченого у 1-му класі
Усний рахунок
Обчисли кругові приклади (завдання 10) на с.113 і запиши у зошит.
Нагадую, кругові приклади - це приклади в яких кожен наступний вираз починається з відповіді попереднього. Завдання 1-9 на с.112 виконай усно.
Завтра День вишиванки. Якщо бажаєш, розв'яжи цікаві інтерактивні задачі.
https://learningapps.org/watch?v=py01k3cq220&fbclid=IwAR26qFsqS6I3Q4aaEdi44YbZc7isuzujnM372UNSG836qwaPKA59GPAh6zQ
19.05
Тема: Закріплення вивченого
Переглянь відео
Розгорни підручник на с.111. Виконай завдання 3 і 5 письмово, решту - усно.
Додаткові цікаві завдання (за бажанням)
https://learningapps.org/view8569172
https://learningapps.org/view7072315
Додаткові цікаві завдання (за бажанням)
https://learningapps.org/view8569172
https://learningapps.org/view7072315
18.05
Тема: Невідоме зменшуване
с.110
Усний рахунок
.
Прочитай правило на с.110 в підручнику. Вивчи його.
Переглянь відеопояснення.
Виконай у зошит завдання 2.
Прочитай і розв'яжи задачу 3. Запиши розв'язання у зошит.
Користуйся коротким записом.
Було - 98 к.
Витратила - ? к.
Залишилося - 13 к.
15.05
Тема: Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок)
Запиши у зошит число.
Пропиши каліграфічну хвилинку.
Запиши у зошит число.
Пропиши каліграфічну хвилинку.
Подивися відеопояснення.
Розгорни підручник на с.109. Прочитай правило. Виконай завдання 1-5 усно.
Відпочинь. Зроби дихальну вправу.
Відпочинь. Зроби дихальну вправу.
Розв'яжи задачу 6 і запиши у зошит.
Встав пропущені числа (завдання 7).
13.05
Тема: Додавання двоцифрових чисел (загальний випадок)
Усний рахунок
Повтори, на які розрядні доданки можна розкласти двоцифрові числа.
Запиши у зошит число 13 травня.
Пропиши каліграфічно рядок число 13.
Розглянь загальний випадок додавання двоцифрових чисел.
Розгорни підручник на с.108. Опрацюй усно завдання 1-3. Завдання 4, 5 запиши у зошит.
Якщо хочеш, виконай усно 6-8 завдання.
12.05
Тема: Іменовані числа. Метр.
Усний рахунок
Розгорни зошит, запиши число 12 травня.
Пропиши каліграфічно числові ряди.
Переглянь відеоурок.
Виконай у зошиті завдання 35 зі ст.116 у підручнику.
Накресли відрізок.
Для тих, хто любить математику, рекомендую гру "Перший мільйон"
08.05
Тема: Метр
с.107
Усний рахунок
Полічи від 35 до 43.
Назви числа сьомого десятка.
Порахуй у зворотньому порядку від 98 до 87.
Розгорни зошит пропиши каліграфічно рядочок цифри 8 і 9. Обведи найкращі цифри.
На с.107 у підручнику знайди завдання 4. Обчисли вирази та запиши їх.
Розглянь складаний метр (завдання 1). Чи є такий в тебе вдома?Подивися цікаве відео про виникнення мір довжини.
Якщо ти не дивився/не дивилася по телевізору урок на тему "Метр", ти можеш подивитися його тут.
Запитай у батьків, чи є у вас складаний метр, рулетка або сантиметрова стрічка. Якщо є виміряй за їх допомогою довжину свого ліжка або ширину кімнати тощо.
Виконай усно 5 і 6 завдання в підручнику.
Запиши і запам'ятай!
1м=10дм
1м=100см
06.05
Тема: Дії з іменованими числами
Усний рахунок
Полічи від 23 до 34.
Назви числа четвертого десятка.
Полічи п'ятірками від 5 до 25.
Полічи круглими числами від 10 до 100.
Запиши у зошит число 6 травня. Пропиши каліграфічно цифру 6.
Усний рахунок
Полічи від 23 до 34.
Назви числа четвертого десятка.
Полічи п'ятірками від 5 до 25.
Полічи круглими числами від 10 до 100.
Запиши у зошит число 6 травня. Пропиши каліграфічно цифру 6.
Подивися пояснення, як порівнювати іменовані числа.
Для закріплення виконай і запиши у зошит завдання 19 на с.114 у підручнику (переведення можеш надписувати олівчиком зверху).
А тепер переглянь відеопояснення, як виконувати дії додавання та віднімання над іменованими числами
А тепер переглянь відеопояснення, як виконувати дії додавання та віднімання над іменованими числами
Виконай усно дії з іменованими числами. Якщо маєш бажання, можеш записати у зошит.
70 см - 50 см =
2 дм + 43 дм =
1 дм 2 см + 6 см=
82 см - 8 дм =
9 дм - 30 см =
Накресли у зошит два відрізки. Перший - довжиною 5 см, а другий - 1 дм. Не забудь вказати їхню довжину.05.05
Тема: Дециметр. Закріплення.
Пригадай, що таке дециметр. Переглянь відео (робота усно.)
Виконай завдання https://learningapps.org/10440627
Запиши у зошит число. Пропиши каліграфічно рядочок цифру 5.
Пригадай, що таке дециметр. Переглянь відео (робота усно.)
Закріпи вміння перетворювати сантиметри в дециметри і навпаки. Працюй усно, користуючись відео.
Запиши у зошит число. Пропиши каліграфічно рядочок цифру 5.
Виконай переведення.
30 см = ... дм
34 см = ... дм ... см
5 дм = ... см
6 дм 1 см = ... см
Пропусти донизу 2 або 3 клітинки.
Накресли у зошит відрізок 1 дм 2 см. Пам'ятай: вірзізок - це пряма лінія, яка з обох боків обмежена точками.
04.05
Тема: Віднімання виду 65-30, 65-3
с.106
Переглянь відео
Обчисли та запиши у зошит вирази #6.
Відпочинь. Виконай дихальну вправу.
Розв'яжи задачу #4. Запиши розв'язання.
Користуйся коротким записом.
Було - 64 ст.
Прочитав - 30 ст.
Залишилося - ? ст.
Це задача на знаходження остачі (потрібно знайти "остаток", тобто скільки залишилося).
Переглянь відео
Розгорни підручник на с 106.
Виконай завдання 1. Розклади числа 48 і 76 на розрядні доданки, запиши.
Завдання 2 і 3 - усно.
Переглянь відеопояснення, як здійснювати віднімання круглого числа від двоцифрового.
Віднімання одноцифрового числа.
Відпочинь. Виконай дихальну вправу.
Розв'яжи задачу #4. Запиши розв'язання.
Користуйся коротким записом.
Було - 64 ст.
Прочитав - 30 ст.
Залишилося - ? ст.
Це задача на знаходження остачі (потрібно знайти "остаток", тобто скільки залишилося).
22.04
Тема: Додавання виду 30+26, 3+26
с.105
Переглянь відео
Опрацюй завдання в підручнику.
Запиши в зошит №5, 6.
А якщо у тебе ще є сили й бажання, розв'яжи приклади №7.
28.04
Тема: Додавання виду 43+20, 43+2
с.104
Переглянь відео "Додавання круглого числа до двоцифрового"
Відео "Додавання одноцифрового числа до двоцифрового"
Запиши у зошит число 28 квітня.
Пропиши каліграфічно число 28 (цілий рядочок).
Розгорни підручник на с.104.
Обчисли кругові приклади №5 (Кругові приклади - це приклади в яких кожен наступний приклад починається з відповіді попереднього).
Розв'яжи задачу №4.
Розглянь схему до задачі. Підстав дані числа.
Скористайся коротким записом:
Лисиця - 14 кг
Вовк - ?, на 30 кг важчий
За бажанням запиши розв'язання задачі у зошит.
Тема: Додавання виду 30+26, 3+26
с.105
Переглянь відео
с.105
Переглянь відео
Опрацюй завдання в підручнику.
Запиши в зошит №5, 6.
А якщо у тебе ще є сили й бажання, розв'яжи приклади №7.
А якщо у тебе ще є сили й бажання, розв'яжи приклади №7.
28.04
Запиши у зошит число 28 квітня.
Пропиши каліграфічно число 28 (цілий рядочок).
Розгорни підручник на с.104.
Обчисли кругові приклади №5 (Кругові приклади - це приклади в яких кожен наступний приклад починається з відповіді попереднього).
Розв'яжи задачу №4.
Розглянь схему до задачі. Підстав дані числа.
Скористайся коротким записом:
Лисиця - 14 кг
Вовк - ?, на 30 кг важчий
За бажанням запиши розв'язання задачі у зошит.27.04
с.103 завдання 7 і 9.
24.04
Тема: Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа
с.102
Переглянь відео
Переглянь відео
Попрацюй із завданнями в підручнику.
Виконай завдання #2 письмово.
Стомився/стомилась? Відпочинь. Виконай дихальну вправу.
Обчисли вирази #4 та запиши їх у зошит.
Якщо тобі подобається розв'язувати приклади, можеш потренуватись онлайн.
22.04
Тема: Додавання та віднімання числа 1. Рівність, нерівність.
Назви відповідне число.Перевір себе.
Назви відповідне число.Перевір себе.
Запиши у зошит число 22 квітня.
Пригадай, як каліграфічно писати цифру 2.
Пропиши рядочок числа 2 і 22 (2 22 2 22 2 22 ...)
Розгорни підручник на с.101.
№1, 2, 5, 6 виконай усно; №3, 4 запиши у зошит.
№1, 2, 5, 6 виконай усно; №3, 4 запиши у зошит.
21.04
Тема: Числа першої сотні. Додавання і віднімання числа 1.
Переглянь відео
Виконай завдання на картках та запиши їх у зошит.
Виконай завдання, перейди за посиланням
17.04
Тема: Наступне і попереднє число
с.100, розв'яжи і запиши задачу №5, решту завдань виконай усно.
Переглянь відео та виконай завдання.
Переглянь відео та виконай завдання.
15.04
Тема: Числа першої сотні.
Користуючись таблицею на с.98,
назви числа третього десятка; шостого десятка; сьомого десятка; десятого десятка.
с.99 у підручнику, №7 письмово.
За коротким записом склади задачу на різницеве порівняння.
Розв'яжи задачу та запиши її у зошит.
14.04
Тема: Числа першої сотні.
с.98 у підручнику.
№1, 2, 4 виконай усно.
№1 - розглянь таблицю чисел першої сотні у підручнику. Зверни увагу, як розташовані числа кожного десятка (у стовпчиках).
Числа якого десятка розташовані у першому стовпчику? (числа першого десятка)
Числа якого десятка розташовані у шостому стовпчику? (числа шостого десятка)
Назви числа восьмого десятка (71-80)
№3 порівняй числа і запиши у зошит.
Пригадай правило.
№5 Прочитай задачу. Перекажи задачу. Виділи числові дані. Про що йдеться мова у задачі? Яке запитання задачі?
Користуйся опорною схемою та підказкою до задачі.
с.98 у підручнику.
№1, 2, 4 виконай усно.
№1 - розглянь таблицю чисел першої сотні у підручнику. Зверни увагу, як розташовані числа кожного десятка (у стовпчиках).
Числа якого десятка розташовані у першому стовпчику? (числа першого десятка)
Числа якого десятка розташовані у шостому стовпчику? (числа шостого десятка)
Назви числа восьмого десятка (71-80)
№3 порівняй числа і запиши у зошит.
Пригадай правило.
№5 Прочитай задачу. Перекажи задачу. Виділи числові дані. Про що йдеться мова у задачі? Яке запитання задачі?
Користуйся опорною схемою та підказкою до задачі.
Це задача на знаходження невідомого доданка.
Пригадай, як знайти невідомий доданок.
Розв'яжи задачу та запиши її розв'язання у зошит.
13.04
Тема: Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Десятковий склад чисел
Усний рахунок
с.97 у підручнику №5, 8, 9 усно.
с.97 у підручнику №5, 8, 9 усно.
Розглянь таблицю чисел першої сотні.
Пригадай, що за числа записані у першому рядку? (числа першого десятка).
Назви, користуючись таблицею, числа другого десятка (11-20).
Назви, користуючись таблицею, числа п'ятого десятка (41-50).
Назви, користуючись таблицею, числа п'ятого десятка (41-50).
09.04
Тема: Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Десятковий склад чисел
Усний рахунок
Розгорніть зошит, пропустіть 4 клітинки від попередньої роботи та 10 вправо, на 11 клітинці запишіть число 10 квітня.
Пропишіть рядочок число 10.
Посередині (на 11 клітинці) запишіть - М.д.
Математичний диктант
Записуйте лише числові значення, пишіть в один рядок, пропускайте між числами 1 клітинку. У вас має бути записано десять чисел.
Розгорніть підручник на с.96. Опрацюйте усно №1-4
Розгляньте таблицю чисел першої сотні.
Пригадайте, що за числа записані у першому рядку? (числа першого десятка)
Назвіть, користуючись таблицею, числа другого десятка (11-20)
Назвіть числа третього десятка? (21-30)
Обчисли вирази №7 на с.97 та запиши їх у зошит.
Розв'яжи та запиши задачу №6.
Користуйся коротким записом:
Було - ?л.
Полетіли - 4л.
Залишилося - 5л
Підказка: це задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадай правило на с.95.
08.04
Усний рахунок
Розгорни підручник на с.95.
Виконай №5 усно.
Розгорни зошит. Пропусти 4 клітинки від попередньої роботи униз та 10 праворуч. На 11 клітинці запиши число 8 квітня. Пропиши рядочок цифру 8.
Виконай №6 та запиши у зошит.
Прочитай задачу та розглянь її розв'язання.
07.04
Тема: Невідоме зменшуване
06.04
Тема: Віднімання чисел у другому десятку
Перегляньте відео та попрацюйте усно
Обчисліть вирази та запишіть у зошит:
12+1= 13-2=
19-3= 14+5=
18-4= 16+1=
15-2= 17-5=
12+1= 13-2=
19-3= 14+5=
18-4= 16+1=
15-2= 17-5=
03.04
Тема: Віднімання чисел в другому десятку
Перегляньте відео
Підручник с.94 №2 розв'язати і записати (№1,3-5 усно) слідуйте вказівкам відеоуроку (урок за посиланням у вайбері).
Тестове завдання з математики.
01.04
Тема: Додавання чисел у другому десятку
1. Усний рахунок
1. Усний рахунок
2. Виконай у зошиті графічний диктант
3. Повторюємо тему "Годинник"
На годиннику є дві стрілки.
Якщо довга стрілка суміщається з позначкою «12», то коротка стрілка вказує, котра година.
Слово година скорочено позначають так: год.
Визнач, котру годину показують годинники.
31.03
Тема: Додавання чисел у другому десятку
Усний рахунок.
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=-nkLZIwG434
с.93 у підручнику №1,3,4,5 усно; №2 розв'яжи і запиши задачу у зошит. Якщо ти зможеш скласти до задачі короткий запис, це полегшить тобі її розв'язання.
30.03
Тема: Годинник. Повторення вивченого.
с.92 у підручнику №1, 2, 5 усно; №3, 4 письмово.
https://www.youtube.com/watch?v=ElbpVlqahsI
Додаткове відео з теми:
https://www.youtube.com/watch?v=pJW62mAw_ys
https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw&t=36s
Фіксики. Годинник
Додаткове відео з теми:
https://www.youtube.com/watch?v=pJW62mAw_ys
https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw&t=36s
Фіксики. Годинник
20.03
Тема: Доба
с. 91 у підручнику №1, 2, 6 усно; № 3, 4, 5 письмово.
https://www.youtube.com/watch?v=Y-3SoY69hX0
https://www.youtube.com/watch?v=Y-3SoY69hX0
18.03
Тема: Дециметр. Закріплення нумерації чисел в межах 20.с.90 у підручнику (№5-8)
Завдання: №5, 7, 8 виконати усно; №6 обчислити вирази, записати їх у зошит.
Рухавка "Вісім яблучок"
17.03
Тема: Дециметрс.90 у підручнику (№1-4)
Переглянути відео
Утворення чисел другого десятка. Дециметр
Завдання: №1, 2 с.90 виконати усно; №3 накреслити відрізок у зошит; №4 розв'язати і записати задачу.
Фізкультхвилинка
16.03.
Тема: Числовий ряд. Додавання та віднімання числа 1.
с. 89 у підручнику
Переглянути відео
Завдання: скласти, розв'язати і записати задачу №3, с.89; обчислити вирази №5, с.89
13.03
Тема: Додавання і віднімання виду: 10+8; 18-8; 18-10.
с. 88 у підручнику
Переглянути відео
Завдання: обчислити кругові приклади №6, с.88; накреслити відрізок №5, с.88
Немає коментарів:
Дописати коментар