Тема: Леся Українка - геніальна поетеса українського народу
Леся Українка (1871 – 1913) – найславніша українська поетеса, послідовний та енергійний борець за утворення українського народу, за його консолідацію в політичну націю. Вся сукупність її творів – це образ ідеальної землі, земного раю, що зветься «Україною». З’явився цей образ – і цілі маси людей збагнули, що вони не просто обивателі, а українці, що це звання їх зобов’язує, що їм є за що боротись і віддавати життя.
Пам'ятайте про алгоритм виразного читання поетичного твору.
4 лютого, п'ятниця
Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення
Тема: Складання діалогу
Пригадайте
Робота з підручником. С.82.
Каліграфічна хвилинка.
Що означає слово "вокзал"?
Прочитайте значення слова "вокзал".
Вокза́л, діал. дво́рець, двіре́ць — транспортна будівля або комплекс будівель на пасажирських станціях, портах і аеропортах призначені для обслуговування пасажирів перед від'їздом або після прибуття.
Працюйте усно.
Запишіть у зошит складений діалог.
Кожну репліку діалогу записуйте з нового рядка, перед реплікою ставте тире.
3 лютого, четвер
Літературне читання
Тема: Байки. Леонід Глібов "Фіалка та бур'ян".
Тренажер читання.
Швидко та чітко прочитайте слова.
Виконайте дихальну вправу.
Послухайте байку.
Хто головні пермонажі байки?
Визначте мораль байки.
Прочитайте байку самостійно.
Леонід Глібов
ФІАЛКА І БУР'ЯН
Байка
Веселая весна була; Зазеленів вишневенький садочок; Пахучая Фіалка розцвіла І звеселила свій куточок. Де взявсь Бур’ян, насіявся кругом І квітку бідную понівечив він дуже: Не та краса, і пахне бур’яном; А Бур’яну про те й байдуже, Ще й хвастать заходивсь, Барвінкові хваливсь: — А що, Барвіночку хрещатий, Яка краса у нас цвіте! — Барвінок так сказав на те: — Цвісти між бур’яном — бодай би не діждати! На ввесь садок одна, та не людна; Дала красу веселая весна, Та не дала їй долі. — Прийшов Хазяїн, поглядів, — Давно в садочку був, загаявся у полі, — Розсердився і косу ухопив… Черк-черк — і ввесь Бур’ян зваливсь, І в Бур’яні Фіалка полягла… На безталанную Барвінок подививсь І жалібно промовив: "Одцвіла!"
У мене Правда гостювала І баєчку подарувала, Щоб передав я всім, Найбільше молодим: Погане панібратство шкодить І доброго нінащо зводить.(1891).
Проаналізуйте байку за алгоритмом.
Намалюйте ілюстрацію до байки.
2 лютого, середа
Українська мова
Тема: Вимова і написання числівників.
Відгадайте ребус.
Прочитайте вірш. Дайте відповідь на запитання.
Робота з підручником с.81, вправа 228
Виконай письмово вправи 229,230 с.81
За поданим зразком, склади та запиши речення про себе, вживаючи числівники.
Я живу на вулиці Квітковій двадцять п'ять.
Запиши числівники словами. Постав наголос.
11-
14-
23-
30-
31-
Дай відповіді на запитання одним словом- числівником ( запиши в рядочок через кому)
- Скільки в кожній порі року місяців?
- Скільки днів у квітні?
- Скільки місяців має рік?
- Скільки днів в одному тижні?
- Який за рахунком урок математики в розкладі на понеділок?
Кого з родичів Ягняти згадує Вовк у байці Крилова?
Ягня знаходиться від Вовка на відстані?
Ягня у байці Крилова називає Вовка Світлістю. Що хотів цим сказати автор?
Визначте мораль байки.
У сильного безсилий винен. Або хто сильніший той і правий. Скільки Ягня не приводило доказів, що він не винен – Вовк все одно зробив те, що і хотів зробити.
Запишіть риси, притаманні персонажам байки.
Вовк (який?) .....
Ягня (яке?) .......
1 лютого, вівторок
Українська мова
Тема. Вимова і запис числівників.
Пригадайте, що таке числівник.
Прочитайте, назвіть числівники у вірші.
Розгадайте ребуси.
Робота з підручником с.80.
Вправа 225 (1 завдання, виконайте усно)
Запишіть у зошит число
1 лютого
Вправа 225
Завдання 2
Запишіть словами числівники, які називають тільки парну або тільки непарну кількість предметів.
Вправа 226
Виконайте завдання на вибір.
Вправа 227.
Спишіть речення з числівниками. Підкресліть їх.
31 січня 2022
Українська мова
Асинхронно.
Тема: Формування поняття про числівник.
❄ Вправа "Квест"
Відгадайте, яке слово зашифроване.
❄ Подивіться відео. Запам'ятайте, які слова називають числівниками.
❄ Робота з підручником. С.79
Вправа 224
Прочитайте рецепт фруктового салату та приготуйте його на дозвіллі разом з дорослими.
Доведіть за планом, що виділені слова - числівники.
❄ Прочитайте правило на с.80. Запам'ятайте його.
❄ Релаксаційна пауза.
Відпочиньте. Заплющте очі. Порахуйте до ❄ Розплющте очі. Попийте води.
❄ Робота в зошиті. Каліграфічна хвилинка
Розгорніть зошит. Запишіть число.
Тридцять перше січня
Пропишіть з'єднання літер та слово.
Сс сі ім м'я сім'я
Який числівник заховався у слові сім'я? Підкресліть його.
Складіть і запишіть речення зі словом "сім'я".
❄ Із вправи 224 випишіть виділені числівники.
❄ Потренуйтеся. Виконайте письмово завдання у зошит.
Прочитай текст в букварі. Дай відповіді на запитання для уважного читача.
25.05, понеділок
Читання
Тема: Читання оповідання "Коник і сонечко" (За Василем Моругою).
с.116-117
Розчитка
Прочитай оповідання "Коник і сонечко". Дай відповіді на запитання.
21.05, четвер
Письмо
Тема: Списування з друкованого тексту
Дивись відео, уважно слухай пояснення і виконуй.
Коли будеш підписувати роботу, вкажи свій клас, своє прізвище та ім'я.
Розгорни буквар на с. 86.
Прочитай вірш разом із Читалочкою. Добери заголовок.
Прочитай текст "Чужа іграшка". Дай відповіді на запитання після тексту.
А як би ти вчинив/вчинила, якби знайшов/знайшла чужу іграшку?
Прочитай текст за ролями разом із мамою (татом, бабусею чи дідусем, сестричкою чи братиком).
Якщо тебе зацікавила тема, чи можна брати чужі речі, ти можеш переглянути мультфільм.
21.04, вівторок
Читання
Тема: Робота над розумінням і виразним читанням вірша "Великий і малий" Валентина Бичка.
С.84-85, користуємося відеопідказками
Письмо
Тема: Правопис слів з йо. Складання і записування речень.
- Як ти вважаєш, чи справді хлопчика можна назвати чемним? Чому?
- Прочитай текст Олександра Мітта "У гостях і вдома". Добери заголовок.
- Виконай завдання для уважного читача на с.79 Письмо
Тема: Написання слів зі звуками [дж],[дз],[дз']. Складання і записування речень.
✸Пригадай, якими літерами на письмі позначаємо звуки [дж],[дз],[дз']. Переглянь відео
✸Розгорни зошит. Пропусти один рядок від попередньої роботи. Запиши число 13 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку: склади, слова з буквосполученнями дз, дж
✸Прочитай і досліди.
✸Запам'ятай!
✸Випий ковток води. Заплющ очі. Відпочинь.
Розплющ очі та продовжуй працювати.
✸ Прочитай речення та запиши їх у зошит.
09.04
Читання
Тема: Читання віршів про пригоди дітей.
Повторюємо алфавіт. Назви всі літери української абетки.
Буквар с. 76-77
Прочитай вірш для розминки разом з Читалочкою
Прочитай вірш "Де твій букварик?"
Що тебе розсмішило в цьому вірші? Поясни, яка така пригода могла статися з хлопчиком?
Прочитай вірш в ролях (попроси допомоги мами чи тата, бабусі або дідуся, братика чи сестрички).
Прочитай вірш "Що разом?". Придумай свій заголовок. Дай відповіді на запитання після тексту.
За бажанням вивчи один із віршів напам'ять або намалюй ілюстрацію до твору.
08.04
Читання
Тема: Опрацювання тексту Людмили Борщевської "Папужка".
Прочитай текст "Папужка" . Дай відповіді на запитання після тексту.
Перейди за посиланням та виконай тести за прочитаним твором. Тест активний до 9 квітня 21.00 Письмо
Тема: Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками.
Пригадай, який звук позначає літера Ґґ, як пишеться маленька і велика літери Ґґ.
Розгорни зошит. Пропусти один рядок від попередньої роботи. Запиши число 8 квітня.
Пропиши каліграфічну хвилинку: склади, слова з літерою ґ.
Прочитай скоромовку.
За бажанням запиши її у зошит.
Склади речення за малюнком та поданим початком. Запиши їх у зошит.
У бабусі
Ганнуся та Максимко приїхали ...
Вони вийшли погуляти на ...
На травичці .....
Одне цуценятко .......
Весело діткам у селі.
07.04
Читання
Тема: Робота над розумінням і виразним читанням вірша "Хто в хатці живе?"
Письмо
Тема: Удосконалення навичок письма. Я та моя сім'я
Попрацюйте у зошиті Я пишу с.63. Запишіть слова: ім'я, прізвище, сім'я. Доповніть подані речення. Продовжте речення: Моя сім'я (яка?)... дружня, весела....
02.04
Письмо
Тема: Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком.
2. Виконайте завдання у зошиті "Я пишу" на с.61
3. Перегляньте відео Апостроф
4. У робочий зошит запишіть посередині рядочка сьогоднішнє число 1 квітня. Спишіть слова з апострофом.
Читання
Тема: Апостроф. Читання слів і тексту з апострофом.
1. Прочитайте і відгадайте загадку Я такий же, як знак розділовий, І відомий шкільній дітворі. Та в словах української мови Я пишусь не внизу, а вгорі. Спробуй лиш написати ім’я - Зразу стану потрібен і я.
2. Прочитайте скоромовку кілька разів, кожного разу намагайтеся прочитати швидше.
Дайте відповіді на запитання:
- Хто головні герої казки?
- Від кого утікав вовк?
- У кого вовк просив прихистку?
- Чому кіт не допоміг заховатися вовкові?
- Яким прислів'ям можна виразити головну думку твору? Як ви розумієте його значення?
Вивчіть прислів'я "Що посієш, те й пожнеш".
31.03
Письмо
Тема: Написання слів з буквосполученням дж. Списування друкованих речень.
2. У зошиті "Я пишу" виконайте завдання на с.59-60. На с.59 в останньому завданні потрібно закреслити по дві однакові літери. Із літер, що залишилися утворіть слово та запишіть його.
Читання
Тема: Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами
Читання
Тема: Закріплення вміння читати
Завдання: прочитайте текст та дайте відповіді на запитання.
Письмо
Виконати завдання у зошиті Я пишу с.55 (результати роботи відправляємо на пошту 1nnusic40@gmail.com )
17.03
Письмо
Тема: Написання великої букви Щ, складів, слів і речень. Буква Щщ
1. Прописати рядочок велику літеру Щ.
2. Скласти і записати речення зі слів яскраве, У небі, сонечко, світить.
Читання: прочитати будь-яке оповідання, переказати.
16.03
Письмо
Тема: Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.
1.Прописати рядочок маленьку букву щ.
2. Списати скоромовку з букваря с.51
Немає коментарів:
Дописати коментар